- Za účelem návrhu nového loga byl osloven umělec Kenya Hara
- Nové logo odkazuje na „živost“ a nadcházející úspěch Xiaomi
Společnost Xiaomi má za sebou dva hektické dny, během kterých představila několik zajímavých produktů. Do oka nám nejvíc padl nejlepší fotomobil planety Mi 11 Ultra (dle žebříčku DxOMark) a skládací počin Mi MIX Fold. Trochu stranou pozornosti přitom zůstala informace, že Xiaomi odhalilo také svou novou virtuální identitu.
Psali jsme: Xiaomi Mi MIX Fold má foťák s tekutou čočkou. Ohýbá se jako Samsung
Změna loga symbolizuje novou etapu Xiaomi
Přepracované logo má zakulacené okraje a podle zástupců společnosti odráží „živost“ a odkazuje na nadcházející dekádu, během které chce firma raketově růst a na trh přinášet inovativní produkty. Pro Xiaomi logo navrhl slavný japonský umělec a designér Kenya Hara.
A Logo That Feels "Alive"#InnovationForEveryone pic.twitter.com/oimhPHZohK
— Xiaomi (@Xiaomi) March 30, 2021
Všimli jste si změny? Spočívá v zakulacení původního čtverce a mírného zaoblení písma. A to je vše. Návrhář se nepouštěl do žádné divočiny, experimentů. Od výrobce měl ostatně jasné zadání, jakým směrem se při jeho návrhu ubírat.
Že nové logo pro Xiaomi hodně znamená, dokládá informace, že firma jeho výběrem strávila dlouhé tři roky. Možná vám přijde divné, že si někdo s něčím takovým láme takovou dobu hlavu. V korporátní sféře je však běžně změna loga spojována s novými začátky, a proto je mu přikládána nejvyšší priorita.
Chytrý telefon Xiaomi. Zdroj: N.Tho.Duc / Unsplash