- Uživatelé hlásí problémy s telefony Galaxy S21
- Na displeji se mají objevovat zelené pruhy
Majitelé chytrých telefonů Samsung Galaxy S21 si na sociálních sítích stěžují na otravnou chybu. Displeje jejich smartphonů totiž samy od sebe náhodně zobrazují zelené pruhy.
Nepřehlédněte: Výrobce piva Heineken představil anti-smartphone. Boring phone má prťavý displej a nezáří do hlavy
Displej zobrazuje zelené čáry
Otravné zelené pruhy jsou zpět! Tentokrát se zobrazují na telefonech série Galaxy S21, upozorňuje server PhoneArena. V čem je chyba? To nikdo netuší.
Lidé říkají, k problémům začalo docházet po poslední softwarové aktualizaci. To však neznamená, že se skutečně jedná o problém na straně softwaru a že jej lze odstranit prostřednictvím nadcházejícího updatu.
Ačkoli zelené čáry u obrazovek vyrobených technologií OLED jsou poměrně častým problémem a objevily se i u telefonů vyráběných jinými společnostmi, včetně Applu a OnePlus, stále není jasné, co je způsobuje.
Samsung již dříve uvedl, že se může jednat o mrtvé pixely. Mezi další možné příčiny patří poškozený či uvolněný konektor displeje, nesprávná softwarová konfigurace (tedy zpackaná aktualizace) nebo utopení či pád telefonu.
This is in unacceptable Samsung.
Another soldier down.
I was updating this to the April patch, Galaxy S21 Ultra. Samsung really brought a new green line issue . Oh and btw , the phone is in mint condition as you can see from prior tweets in my TL. Please tag users for reach. pic.twitter.com/unFLOkunA2
— Entro 🔭 (@Entroprox) April 17, 2024
Hardwarový, nebo softwarový problém?
Uživatel @Hercules_UTD, kterému se na jeho Galaxy S21 FE zelené čáry zobrazují, říká, že telefon netrpí žádnou hardwarovou chybou. A je zděšen tím, kolik chce Samsung za výměnu displeje peněz. „Celá tato událost ve mně vyvolala hlubokou nedůvěru vůči společnosti Samsung. Za kvalitou svých výrobků (dokonce ani vlajkových lodí) si nestojí a celý proces zákaznického servisu nebyl vůbec zefektivněn,“ postěžoval si.
„I když jsem si domluvil osobní schůzku, musel jsem pak vše řešit kontaktováním online podpory, ačkoli jsem byl přímo v servisním středisku. Pochybuji, že po tomto budu ještě používat nějaké zařízení od Samsungu. Pokud problém neodstraní, budu totéž doporučovat i ostatním. Doufám, že to opraví.“ Stejnou zkušenost mají i další lidé, jako například uživatel sociální sítě X s přezdívkou Entro.
Zatím se zdá, že společnost Samsung za problém zelených čar nepřebírá žádnou odpovědnost a jedinou možností pro zákazníky je nechat si displej vyměnit – za své…
Zdroj náhledové fotografie: Freepik / Freepik, zdroj: PhoneArena