- Obchodní řetězec je v problémech
- Na Okay se kupí stížnosti
- Situací se zabývá i ČOI
Do nezáviděníhodné situace se dostali zákazníci Okay, obchodního řetězce s elektronikou a nábytkem. Kvůli zdlouhavému expedování elektroniky se na něj kupí od zákazníků stížnosti. Celá situace eskalovala do takové fáze, že ji prověřuje i prověřuje Česká obchodní inspekce (ČOI), jak informuje server Aktuálně.cz.
Okay v problémech
Okay se všem postiženým klientům plošně omluvil formou e-mailu. Nastalé problémy zdůvodňuje výpadky v rámci dodavatelského řetězce, což vedlo k tomu, že obchod nebyl schopen poskytnout zákazníkům obvyklý servis.
Na přímý dotaz deníku o jak velký průšvih se jedná a zdali může okomentovat i enormní množství stížnosti, však společnost v době publikace článku nereagovala.
Nepřehlédněte: Máte mobil s Androidem? Tato aplikace krade hesla k bankovnictví. Okamžitě ji odinstalujte
Situace je vážná
Na přímý dotaz deníku Aktuálně.cz ohledně toho, jak závažný výpadek zboží je a jak vnímá stížnosti ohledně nevracení peněz, nicméně společnost do publikace článku nereagovala. Web dále uvádí, že na portálu VašeStížnosti.cz spotřebitelské organizace dTest přibývá lidí, kteří nemají ani zboží, ani jim Okay zatím neuznalo storno objednávky a neposlalo peníze zpět na účty.
ČOI situaci monitoruje a údajně eviduje přes sto podání; ať už jde o obchodní praktiky, nedodržení dodací lhůty nebo zdlouhavé navrácení peněz. Několik případů bylo dokonce kvalifikováno jako nekalá obchodní praktika.
Zdroj náhledové fotografie: ilustrační, Chuttersnap, Unsplash