- Motorola posiluje vlastní marketing
- Brand expanduje i do slavné NBA
- Spojila síly s týmem Chicago Bulls
Motorola se do toho letos pořádně opřela a bez nadsázky se dá říct, že nejen v Česku, ale i ve světě čím dál populárnější brand jede do plných.
Výrobce (nejen) mobilních telefonů se už pomyslně nekrčí v krámu v koutě, někde mezi chladícími boxy na jogurty a másla, ale začíná se projevovat jako ten, kdo ví, že umí a konečně si věří a pokouší se to náležitě prodat.
Nepřehlédněte: Šílený vynálezce strčil Muskovu firmu SpaceX do kapsy. Postavil raketu, která umí sama přistát
„Motorola a Bulls nesdílejí jen podobné hodnoty, ale i lásku k rodnému městu stejně jako vášeň ke sportu a všemu, co lidi v Chicagu spojuje…“
— Rudi Kalil, prezident pro region Severní Amerika
Motorola si začíná věřit
Důkazem budiž aktuální vlajkový model Motorola Edge 30 Ultra, který se obecně těší velmi kladným ohlasům. Značka jakoby si zničehonic uvědomila, že marketing byl až doposud její nejslabší místo a nově i zde zvyšuje otáčky, informuje GSMArena.
A také formálně potvrdila to, o čem se pár týdnů šuškalo. Navázala totiž oficiální partnerství s v minulosti fenomenálním týmem NBA. Jasně, řeč je o Chicago Bulls, které bude mít ponovu na svých dresech i logo Motorola.
Zdroj náhledové fotografie: Ilustrační / Motorola, TZ