- Lidé s chytrými telefony mohou stahovat novou aplikaci Kinobox
- Má přívětivé uživatelské rozhraní a nabízí širokou nabídku funkcí
Uživatelsky přívětivé prostředí a funkce, které přebírají návštěvníky ČSFD – takové recenze uživatelů sklízí nová aplikace Kinoboxu. Ta uživatelům kromě žebříčků a filmových novinek také napoví, jaké hodnocení bude film mít ještě před uvedením do kin, a to pomocí umělé inteligence. Navíc se mohou podívat třeba i na to, na které VOD platformě jsou filmy aktuálně k dispozici, a sami si je pustit zdarma. Další možností je promítání pomocí Chromecastu nebo AirPlay na TV.
Nepřehlédněte: Čína má nejrychlejší internet na světě. Je třikrát rychlejší než mají USA a za sekundu stáhne 150 filmů
Kinobox má novou aplikaci
Nová aplikace Kinoboxu posílá uživateli notifikace na jeho oblíbený obsah, díky kterým ho detailně poznává. Uživatel dostane upozornění na nové filmy, ve kterých hrají jeho oblíbení herci, přírůstky v upřednostňovaném žánru nebo že preferované dílo je nově na předplacené VOD platformě, jako je Netflix nebo Disney+.
„Nejdříve jsme předělali web Kinoboxu a teď i vyvinuli aplikaci. Z vlastní zkušenosti vím, že se firmy zdráhají svěřit celý projekt jednomu externímu dodavateli. Na případě Kinoboxu je však vidět, jak dobře věci dopadají, když se nám svěří komplet. Podařilo se nám s kluky z Kinoboxu vybudovat vzájemnou důvěru. Oni vědí, že to, co uděláme, bude skvělý a že jim na rovinu řekneme, co je reálné a jak bychom to vylepšili. Zrodila se tak aplikace, která v tuzemsku v podstatě nemá konkurenci. Například ta od ČSFD se už nedá ani stáhnout,“ komentuje situaci Daniel Jay Lett, CEO softwarového studia ELEVUP.
Počet stažení neustále roste
Popularita aplikace se zvyšuje – momentálně si ji stáhlo do svých mobilních zařízení kolem 4 tisíc lidí se systémem iOS a přes 12 tisíc lidí se systémem Android. Na Google Play hodnotí uživatelé aplikaci 4,8 hvězdami z 5, na App Store má dokonce plné hodnocení. V průměru uživatelé navštěvují aplikaci Kinoboxu asi jednou měsíčně, což znamená 100% retenci v období 30 dnů.
Zdroj náhledové fotografie: se souhlasem ELEVUP, zdroj: ELEVEUP
Tak to LOL. *nasazuje klaunský nos*
To vůbec není tendenční článek… Nechápu to vymezení se proti ČSFD. Autor buď nepochopil, že platforma ČSFD je určena pro jiný typ uživatelů a má hlavně úplně jiný smysl.
Nemá televizní programy, takže je úplně k ničemu