- Galaxy Watch4 dostanou již brzy nástupce
- Hodinky mají nově problém s bezkontaktním placením
Samsung připravuje novou generaci chytrých hodinek Galaxy Watch5. Hlavní mezigenerační změny se projeví v aspektech jako je množství pokročilých integrovaných funkcí nebo větší kapacita baterie.
Galaxy Watch4
Právě ta byla trnem v oku spoustě majitelů loňských Galaxy Watch4 (recenze). Obdobnou zkušenost s nimi mám i já, takže můžu potvrdit, že s výdrží jsou tyto smartwatch malinko na štíru. Na druhou stranu to vyvažuje software, plynulost a subjektivně i vzhled.
I po téměř roce používání ale můžu potvrdit, že je na ně docela spoleh. Mám je v provedení Classic a na otočnou lunetu fakt nedám dopustit. O to víc jednoho vytočí do běla, že v další generaci s ní Samsung již nepočítá.
Nepřehlédněte: Ukrajinec v Kyjevě vyzkoušel Muskův satelitní internet. Rychlost Starlinku je brutální
Problémy s placením
Možná nejde o plošný problém, nicméně jsem na nejrůznějších stránkách zaznamenal, že některým uživatelům z ničeho nic přestalo fungovat bezkontaktní placení. Ostatně, mluvím i z vlastní zkušenosti. Předevčírem při platbě na benzince ok, včera ani obraz, ani zvuk.
Na vině je nová aktualizace Google Pay a změna názvu. Každopádně v mém případě stačilo v Galaxy Watch4 namapovat Peněženku Google a vše funguje, jak má. Máte podobnou zkušenost?
Zdroj náhledové fotografie: FONETECH.CZ
Pokud další generace nemá lunetu, nechci ji. V 6té se k lunetě zase vrátí…
Problemy s placenim GPay mam dlouhodobe, orproti google Samsung Pay vzdy fungoval bez problemu
Ahoj, co je “namapovat peněženku google” j zkouším kde co, tovární nastavení, tovární nastavení bez obnovení ze zálohy a furt nic… Stále mi nejde přidat karta (která už je v Peněžence v mobilu) do hodinek…
Ahoj, myšleno spíše v kontextu přidání k tlačítku (mám to jako 2x stisknutí). Jinak po přejmenování mi služba jakoby zmizela z hodinek. Takže jsem ji jen musel najít pod novým názvem. Nemusel jsem nic přidávat, všechno naštěstí zůstalo při starém.
Já mám čerstvě nové Watch4 a karta, která mi na telefonu funguje v pořádku, mi přidat nejde. Skončím po “Kontaktujeme vaši banku” a objeví se mi hláška “Někde se stala chyba”. údaje mám správně, peněženku na dvouklik přidanou. Samsung podpora neodpovídá, na Samsung fóru jsou lidé s podobným problémem. Banka se pokouší najít řešení, ale u nich chyba určitě není.
Já mám nově GW4 Classic, když zkouším rozjet Google Pay, tak při akci vyběru karty v mobilu, která má byt přidána mi to napíše “něco se pokazilo, zkuste to pozdějí”
Tento prob jsem neměl. ALE! A teď si budu protiřečit. Já jsem vlastně musel hodinky “factory resnout” a nastavit znovu. To info ohledně karty platí. Jen jsem musel vyhledat peněženku Google, protože mi zmizelo Google Pay. Jenže, se mi začaly hodinky odpojovat a pak už telefon nedetekovaly vůbec.