- Známý španělský fotbalový klub si plácl se službou Spotify
- Hráči dostanou nové dresy, nové jméno ponese i slavný stadion
Slavný fotbalový klub FC Barcelona se dohodl na dlouhodobé spolupráci s hudební streamovací službou Spotify. Po novém sponzorovi bude od července nést stadion název „Spotify Camp Nou“ a logo švédské společnosti nahradí na dresech japonský Rakuten.
Nepřehlédněte: Pašerák si na tělo nalepil 160 procesorů a vydal se na čínskou celnici. Jak to dopadlo?
FC Barcelona má nového sponzora
„Spotify a FC Barcelona budou spolupracovat na tom, aby měl tento ikonický dres příležitost slavit umělce z celého světa, kteří se budou moci spojit s globální komunitou fanoušků týmu,“ stojí v oficiálním prohlášení klubu.
Spotify becomes main sponsor of FC Barcelona, adds its name to Camp Nou https://t.co/ChoIMBU08g pic.twitter.com/gATNUBasWL
— GSMArena.com (@gsmarena_com) March 16, 2022
Znáte Spotify?
Hodnota kontraktu mezi Spotify a předním španělským fotbalovým klubem se údajně pohybuje na úrovni 60 až 70 milionů eur. Pětinásobného vítěze nejprestižnější evropské klubové soutěže provází už několik let finanční problémy. Je známo, že Barcelona se potýká s dluhy přesahující miliardu eur.
Nové logo by mělo být součástí mužských, ženských i tréninkových dresů od začátku nadcházejícího ročníku až do sezóny 2025/2026.
Zdroj náhledové fotografie: Pixabay