Reklama, pivo, AI

Děsivé a zábavné v jednom: Umělá inteligence vytvořila reklamu na pivo

  • Umělá inteligence vygenerovala reklamu na pivo
  • V televizi by určitě neobstála, pobavit ale dokáže

Umělá inteligence je fenomén. Stále však plně nerozumí lidské anatomii. Proto některé reklamy generované AI vypadají dost zvláštně. I nový klip na pivo má všechny charakteristické znaky, které od obrázků a videí generovaných umělou inteligencí očekáváme: Nechybí divné prsty, děsivé úsměvy ani vznášející se plechovky od piva. Přesto se reklama během několika málo dní stala virální po celém světě.


Nepřehlédněte: Fotka z roku 1941 fascinuje internet: Podívejte se, co má ten muž na sobě. Cestuje snad časem?


Reklama na pivo vytvořená umělou inteligencí

Klip začíná jako ospalé grilování a končí výbušnou scénou jako z Terminátora 2. „Takhle vypadá peklo,“ napsal v reakci jeden uživatel Twitteru. Rychlé střihy a stupňují se tempo nevyhnutelně směřují až k hédonistické vlně pivního chaosu. Ano, je to děsivé, ale také neuvěřitelně poutavé.

V jednom záběru žena s chutí usrkuje z plechovky pivo, zatímco opodál plave useknutá ruka ve sklenici a nikomu to nevadí; muž stojící vedle pije pivo ze vzduchu a jedenáctiprstá ruka nabízí dalšímu hostovi lahodný studený mok.

Bizarní reklamu na pivo vytvořila londýnská agentura Private Island pomocí AI technologií Stable Diffusion, Control Net a Runway Gen 2 s cílem napodobit reklamu na pivo v americkém stylu.

„Vytváříme řadu interních experimentů, které nám pomáhají zjistit, jak lze tyto nástroje využít v produkci a Synthetic Summer je naším posledním,“ řekl ředitel a spoluzakladatel Private Island Chris Boyle.

„Jestliže rok 2022 byl rokem, kdy se generativní obrazy staly mainstreamem, rok 2023 bude určitě stejný i v oblasti videa,” dodal.

V hlavní roli oblíbená pizzerie

Nejde o první kontroverzní reklamu, kterou vygenerovala umělá inteligence. Podobný poprask nedávno způsobil klip uživatele Twitteru s přezdívkou @Pizza_Later, který chtěl vědět, jak by asi vypadala reklama na jeho oblíbenou pizzerii, pokud by ji celou vytvořila umělá inteligence.

Když po 3 hodinách od počítače odešel, měl hotovou plně funkční webovou stránku a 30sekundový reklamní spot. Na přiloženém videu můžete jeho úroveň bizarnosti posoudit sami.

Zdroj náhledové fotografie: Bing Image Creator (generováno AI), zdroj: creativebloq, pcgamer

Total
0
Shares
1 komentář

Comments are closed.