- Telefony řady Galaxy S22 mají čím dál větší problémy.
- Na Samsung se valí kritika ze všech stran.
Od vydání uživatelského prostředí One UI 6.1.1 uběhlo již několik měsíců, mnoho majitelů chytrých telefonů Galaxy si však nadále stěžuje na obrovské problémy, které aktualizace způsobila. Diskuzní fóra se hemží příspěvky, ve kterých se lidé na Samsung pořádně zlobí.
Nepřehlédněte: Samsung chystá telefon s pohádkovou výbavou. Chtít ho budete i vy
Smartphony série Galaxy S22 umírají
Zklamaní uživatelé popisují, že dotykové obrazovky jejich telefonů vůbec nereagují, nebo reagují tak zmateně, že smartphony je „peklo“ používat. Jiní uživatelé jsou na tom ještě hůř.
Uvádí, že aktualizace jejich telefony „umrtvila“ nebo že uvízly v nekonečném restartu, což je činí nepoužitelnými. Další pak zmiňují trhavé skrolování při procházení webu a uživatelského prostředí.
Zarážející není, že aktualizace způsobila nějaké problémy, to se občas stává, jako spíš to, že se je ani po několika měsících po vydání Obě UI 6.1.1 nepodařilo Samsungu odstranit. Postiženy jsou zejména telefony Galaxy S22, Galaxy S22+ a Galaxy S22 Ultra.
Ještě podivnější ovšem je, že lidem, jejichž zařízení se zcela umrtvila, Samsung odmítá uznat záruku. Výrobce problém přičítá vadným základním deskám, které vyžadují opravu, na níž se již prý záruka nevztahuje. To vede k podezření, že výrobce nespravedlivě obviňuje spotřebitele z něčeho, co nemohli ovlivnit – pouze si nainstalovali aktualizaci.
Závěrem krátká rekapitulace. Vizuální nadstavba One UI 6.1 přinesla především drobné opravy chyb, ale největším tahákem nového softwaru bylo Galaxy AI – první komplexní systém umělé generativní inteligence v telefonu. Uživatelům může pomoci s úpravou obrázků, generováním odpovědí na zprávy, e-maily a podobně.
Zdroj náhledové fotografie: katemangostar / Freepik, zdroj: techSpot