- Od uvedení aplikace Můj T-Mobile již uplynulo 5 let
- Spuštěna byla v roce 2018, hlásí tuzemský operátor
Nastavení služeb, kontrola útraty, ale také zábavní obsah včetně her, soutěží a multimédií. Mobilní aplikace Můj T-Mobile letos slaví pět let od svého spuštění a její výhody využívá 1,7 milionu uživatelů. K pětiletému výročí si nadělila několik novinek a již brzy se zákazníci mohou těšit na další řadu exkluzivních akcí operátora i externích partnerů.
Nepřehlédněte: Jaký bude iPhone 15? Dorazí s lepším fotoaparátem a tenčími rámečky, ale bude dražší
„Aplikaci Můj T-Mobile si zákazníci oblíbili ihned po jejím spuštění v roce 2018 a již během prvního roku vyrostl počet aktivních uživatelů téměř pětinásobně,“ píše operátor v tiskové zprávě. Samozřejmostí bylo zavedení plateb přes Apple Pay a Google Pay, které usnadňují úhradu vyúčtování.
Aplikace Můj T-Mobile
Silnou stránkou aplikace je především široká nabídka služeb. Zákazníci v ní mohou kompletně spravovat svůj účet, a to včetně změny tarifu nebo i nákupu telefonu v rámci prodloužení smlouvy.
„Aplikace se řadí mezi tři nejoblíbenější způsoby dobití předplacených karet a platby za vyúčtování. A myslí i na B2B zákazníky – jako jediná na trhu umožňuje koncovým B2B uživatelům dokoupení dat. Řadu praktických funkcí v ní v rámci B2B naleznou také administrátoři.“
V budoucnu by pak díky implementaci služby Bank iD měli mít všichni uživatelé možnost stát se novým zákazníkem T-Mobile skutečně jen na pár kliknutí – jednoduše zakoupením SIM karty přímo v aplikaci: „Od počátku stavíme aplikaci na osobním přístupu k uživatelům a kvalitním obsahu, který neustále vylepšujeme. Naším cílem je, aby si naši zákazníci mohli v budoucnu v aplikaci vyřídit vše, co potřebují,“ říká manažerka digitálních služeb v T-Mobile Eva Nora.
Gamifikace aplikace a další výhody
T-Mobile svou aplikaci profiluje i jako místo k zábavě. Právě propracovaná gamifikace je tím, čím se Můj T-Mobile výrazně odlišuje od obdobných aplikací na trhu. Herní obsah je mezi uživateli velmi oblíbený a soutěží se pravidelně účastní půl milionu z nich.
Tradiční adventní kalendář přilákal vloni 600 tisíc unikátních návštěvníků, do velikonočního hledání vajíček s možností výhry T Phonu se letos zapojilo 215 tisíc lidí: „Naši zákazníci herní obsah cíleně vyhledávají a oceňují i pravidelné akce, jakou je třeba adventní kalendář s charitativním přesahem. Gamifikace aplikace nám navíc dává možnost ukázat uživatelům všechny její funkce, která dosud třeba neobjevili,“ doplňuje Andrea Výborná.
Vývoj aplikace Můj T-Mobile probíhá kompletně v Indii a od počátku je koncipován společně pro všechny země, kde skupina Deutsche Telekom působí. V Evropě má celkem 18,6 milionu zákazníků.
Zdroj náhledové fotografie: Freepik / Freepik, zdroj: T-Mobile TZ