- Prodejce chce zákazníkům usnadnit plánování jejich času
- Nová verze aplikace jim tak sdělí, za jak dlouho bude jejich objednávka připravena
- Odpočet má omezit zameškané objednávky, které vedou k tvorbě front
Největší tuzemský obchod s počítači a elektronikou představil nejnovější verzi své oficiální nákupní aplikace. Největší novinkou je, že zákazníci nyní ještě před kliknutím na vyzvednutí objednávky vidí, jak dlouho bude celý proces výdeje zboží trvat a v průběhu mohou sledovat odpočet času.
Psali jsme: Zákazníky Alza.cz obsluhuje robotický pes od Boston Dynamics. Dostal jméno Dášeňka
Alza.cz výrazně vylepšila mobilní aplikaci
Populární český e-shop oznamuje vydání nové verze své mobilní aplikace, která přináší velké vylepšení funkce Vyzvednutí objednávky. Tu zákazníci od začátku pandemie využívají více než dvojnásobně – například na hlavním Showroomu společnosti o 117 % více a v ostatních pobočkách prodejní sítě vzrostlo využití funkce o téměř 150 %.
Funkce Vyzvednutí objednávky je velmi důležitá, protože umožňuje na minimum omezit kontakt a pobyt v prostorách výdejních míst i čekání ve frontách. Po aktualizaci oficiální appky nyní zákazník ještě před zahájením výdeje vidí, za jak dlouho v danou chvíli personál vybrané pobočky jeho objednávku připraví, a může tak přijít přesně na čas.
Nová funkce omezí fronty na pobočkách
Pokud zákazník například ví, že mu cesta bude trvat jen pět minut a vydání deset, může v aplikaci zahájit výdej ještě před příchodem. Díky interaktivnímu odpočtu je navíc možné snadno kontrolovat, kolik času zbývá. Firma tak chce zákazníkům usnadnit plánování jejich času.
Odpočet společně s jasnými instrukcemi a všemi potřebnými informacemi na jenom místě zároveň omezí počty objednávek, které si zákazníci nestihnou včas odebrat na přepážkách a často vedou k nežádoucí tvorbě front.
Mobilní aplikace Alza.cz stahujte zdarma v Google Play a App Store.