Netflix

Ani korunu navíc: Lidé nechtějí připlácet za streamovací služby. Polovina se jich raději smíří s reklamou

  • Lidé dnes šetří, kde mohou
  • Za dražší tarif bez reklam se jim moc platit nechce
  • Platí to alespoň v případě služby Disney+

Smířit se s tím, že zaplatím více za tarif bez reklam, nebo budu platit stále stejně a občas se nechám vyrušit otravným spotem? Zdá se, že polovina předplatitelů internetové televize Disney+ má jasno, píše server BGR.


Nepřehlédněte: NASA se nemůže dostat ke vzorkům z vesmíru, které mají nevyčíslitelnou hodnotu. Neotevře víko


Disney+ nasadí tarif s inzercí

Většina streamovacích služeb v uplynulých měsících zavedla do svých nabídek tarify s reklamou, i když se tomu dlouho bránily. Netflix a Disney+ nicméně alespoň nabízí svým zákazníkům možnost přejít na dražší předplatné, kde žádné reklamy nejsou.

Společnost Disney v tiskové zprávě oznámila, že polovina všech nových předplatitelů si v současné době raději vybírá, že raději vypořádá s reklamou, než aby platila vyšší cenu a zbavila se jich.

Služba Disney+ v současné době nabízí dvě úrovně služeb – levnější tarif podporovaný reklamami a dražší předplatné bez reklam. Tarif Disney+ Basic s reklamou v současné době stojí 7,99 dolaru měsíčně, zatímco luxusnější služba Disney+ Premium v současné době vyjde na 13,99 dolaru měsíčně.

Netflix
Zdroj: mohamed_hassa / Pixabay

Netflix je pro ostatní vzorem

Tarif s reklamou je již od loňského prosince dostupný v USA. Od 1. listopadu ho společnost nabídne v dalších státech. Kromě Kanady bude dostupný i ve Velké Británii a v osmi dalších evropských zemích: ve Francii, Německu, Švýcarsku, Itálii, Španělsku, Norsku, Švédsku a Dánsku. S Českou republikou a Slovenskem se zatím nepočítá.

Disney+ jde v omezování ve stopách konkurenčního Netflixu. Ten v polovině května spustil „program placeného sdílení“ ve více než 100 zemích. Cíl mají platformy shodný: k nové strategii patří nejen zátah na sdíleče hesel, ale i nabídka levnějšího tarifu s reklamami. Netlixu se zatím nastavená strategie vyplatila. Podle Variety ve druhém čtvrtletí získal nově 5,9 milionu předplatitelů – více než dvojnásobek, než činily původní prognózy.

Zdroj: Glenn Carstens-Peters / Unsplash, zdroj: Disney

Total
0
Shares