- Google Pixel 7 je aktuální řada
- Telefon nabízí přehršel funkcí
- A také chyb, kterých je víc a víc
Jsou snad telefony Google Pixel prokleté? S jistotou to říct nemůžeme! Pravdou ovšem zůstává, že je trápí celá řada neduhů, se kterými se u ostatních značek setkáte jen těžko. Snad každou generaci provázel nějaký problém a jinak tomu není ani u řady Pixel 7.
Nepřehlédněte: Přechod z Windows na MacBook s macOS: Vyplatí se přejít? Tady jsou naše roční zkušenosti!
Prokletý Pixel 7
Vloni na podzim představená řada Pixel 7 se očima nejen předních recenzentů prostě povedla. Dokonce to zašlo tak daleko, že v prvním týdnu po premiéře ten přehršel optimismu připomínal davovou psychózu. Google? Ten předl jako kočka a vrněl doslova blahem. Měl k tomu samozřejmě důvod. Zpočátku se totiž na oba telefony málem stály fronty, poptávka byla enormní.
Po pár týdnech bylo vše jinak. Majitele telefonů sužují nekonečné problémy, z nichž mnoho se dají zařadit do rubriky bizár. Vezměme například chybu, o které lidé informovali už na začátku listopadu loňského roku. Tehdy se objevily první zmínky o tom, že uživatelům zničehonic prasklo krycí sklíčko fotoaparátu. Během několika málo týdnů bylo případů několik stovek.
Člověk by čekal, že se Google na chybu podívá a učiní v návrhu smartphonu takové změny, aby k něčemu podobnému již nedocházelo.
Omyl! Lidem se to stále děje a ještě mrzutější je, že Google svou chybu neuznává, takže postiženým nezbývá, než si opravu zaplatit ze svého. Sáhnout hluboko do peněženky musela i Emmanuelle Varron.
Google odmítá lidem telefony opravit
„Telefon jsem si koupila především kvůli fotoaparátu, protože ráda fotím v muzeích a na dalších místech. Zpočátku fungoval skvěle, ale nedávno jsem si všimla, že mé snímky vypadají trochu rozmazaně. Když jsem se na telefon podívala, zjistila jsem, že na teleobjektivu je prasklina. Ale netuším, jak se tam dostala. Vždy používám pouzdro a ochranný kryt a mé telefony jsou vždy ve skvělém stavu.“
Žena se obrátila na společnost Google s žádostí o opravu, ale výrobce jí sdělil, že na její problém se záruka nevztahuje. Zůstal jí tak poškozený přístroj a špatný dojem z poprodejního servisu společnosti Google.
Názor: Pokud se jedná o výrobní vadu, měla by společnost Google převzít plnou odpovědnost za případně problémy a poskytnout na telefony maximální záruční servis. Pokud se domnívá, že uživatelé výrobek nějakým způsobem zneužili, měla by zveřejnit důkazy na podporu svých tvrzení. Protože tak stále nečiní, pouze poškozuje svou pověst a odrazuje potenciální zákazníky od nákupu svých produktů.
Zdroj náhledové fotografie: master1305 / Freepik, zdroj: Gizchina