- Vivo zaznamenalo další úspěch
- V Číně je dvojkou prémiového segmentu
- Podnik zaznamenal 504% meziroční růst
Společnost Counterpoint Research vydala nejnovější report v souvislosti s tržním podílem jednotlivých značek na strategickém čínském trhu za sledované 2. čtvrtletí letošního roku.
Zpráva mimo jiné uvádí, že v Číně také nepatrně vzrostl podíl prémiových smartphonů na současných 33 %, jež tvoří modely s cenovkou 400 amerických dolarů nebo dražší.
Nepřehlédněte: Češi, pozor! Na Android útočí „bezbožný“ malware, který uzamkne obrazovku telefonu a požaduje výkupné
Vivo zažívá skvělý rok
Mnohem překvapivější je však informace, že v tomto segmentu, kde neochvějně kraluje americký Apple s neuvěřitelným 46% podílem, nově na druhém místě nečekaně figuruje Vivo se 13 procenty.
Podle ohlasů z místní technologické scény se mu s novou řadou povedl doslova majstrštyk a telefon Vivo X80 Pro (recenze) stejně jako další novinky se setkaly s nadmíru vysokým zájmem zákazníků. To v kostce vysvětluje, proč podíl značky v prémiovém segmentu meziročně vzrostl na astronomických 504 %.
Aktuální trojkou je Huawei s 11 % (YoY pokles z 19 %), bramborové umístění bere Honor s 9 %, dělené páté místo s 8 % získaly Xiaomi a Oppo.
Zdroj náhledové fotografie: FONETECH.CZ (ilustrační)