- Honor spolupráci se značkami na poli optiky nekvituje
- Šéf čínského podniku to považuje za zbytečnost
Musím říct, že svým způsobem je postoj Zhao Minga, CEO Honoru, tak trochu paradox. Vždyť to byl právě Huawei, bývala mateřská společnost, která svůj úspěch na poli mobilního focení opírala o spolupráci s Leicou.
Nepřehlédněte: Na Android útočí nový bankovní malware. Češi, jde po vašich penězích!
Honor v tom má jasno
Nicméně, co bylo, bylo a šéf této více jak rok samostatné značky na to má zcela jasný názor. Ten neváhal rozvést v nedávném interview, kdy na otázku, jak to má Honor s výrobci na poli optiky, odpověděl naprosto bez skrupulí, informuje SparrowNews.
„ Ačkoli jsme doposud obdrželi několik návrhů na partnerství s celosvětově uznávanými značkami na poli optiky, neshledáváme takový krok dlouhodobě přínosný. Taková spolupráce je spíše jen marketingový trik, který z mého pohledu nepřináší žádný velký praktický užitek. Vlastní řešení, inovace, zkušenosti a perfektní služby, to vše definuje v kostce cestu, která jediná má smysl.“
Parafrázoval tak Apple, Google nebo Samsung, kteří nespoléhají ani na Leicu, Hasselblad nebo Zeiss spoléhajíce se na vlastní in-house řešení? Možná…
Zdroj náhledové fotografie: Honor, oficiální TZ