- Aplikaci Proud najdete v Google Play i App Store
- Registrace je snadná, jen zadáte EAN z faktury
Společnost ČEZ Distribuce svým zákazníkům nově nabízí možnost vyřizovat záležitosti spojené s energiemi pomocí mobilní aplikace Proud. Ta umožňuje například samoodečet elektřiny, zadávání online požadavků produktů a služeb, nebo informuje o plánovaných odstávkách a poruchách. Aplikace má především usnadnit zákazníkům komunikaci se společností. Ke stažení je zdarma v Google Play a App Store.
Nepřehlédněte: Rusko staví novou superzbraň. Laserový kanón Kalina oslepí a zničí nepřátelské satelity
Mezi hlavní funkce aplikace Proud patří například samoodečet. Ten má význam hlavně nyní, v době energetické krize a častých výkyvů cen. Zákazník tak má možnost mít zcela pod kontrolou spotřebu elektřiny v jednotlivých odběrných místech, což mu může pomoci zvládnout toto složité období.
Aplikace Proud nabízí sedm základních funkcí:
- Přehled spotřeby a další informace o odběrném místě
- Informace o odstávkách a poruchách
- Samoodečet elektřiny
- Notifikace v případě odstávek, poruch nebo změn stavu požadavku
- Možnost nahlásit poruchu nebo zadat požadavek včetně fotografií a GPS
- Kontakty a možnost komunikace přímo z aplikace
- Sledování stavu řešených záležitostí
Snadné přihlášení a registrace
Přihlášení a registrace do aplikace je jednoduchá. Stačí zadat EAN (18místné číslo, které slouží k identifikaci odběrného místa – naleznete na faktuře) a telefonní číslo, na které přijde potvrzovací SMS kód. Další rozšíření funkcionalit aplikace bude probíhat na základě zájmu a potřeb zákazníků.
Ti mají nyní k dispozici i další digitální komunikační kanály, jako jsou Distribuční portál a web www.bezstavy.cz, digitalizace smluv a oznamování plánovaných odstávek a poruch SMS a e-mailem.
Kde aplikaci stáhnu?
Zdroj náhledové fotografie: FONETECH.CZ, zdroj: ČEZ