- Xiaomi se těší velké popularitě
- V telefonech však má docela binec
- Důvod je prý velmi prozaický
Xiaomi se ve světě těší velké popularitě, a to samé platí i pro náš „malý český rybníček“, kde má značka velmi dobrý zvuk a poměrně četnou uživatelskou základnu.
Čím víc Xiaomi, tím víc…
Navíc jí hraje do karet i skutečnost, že má velmi širokou nabídku mobilních telefonů, které uspokojí klasické stejně jako ty nejnáročnější uživatele. Zatímco vnímání vlastní nadstavby MIUI je ryze subjektivní, v následující rovině panuje mezi majiteli Xiaomi smartphonů vzácná shoda.
Řeč je o názvech a výbavě a také zmatečném značení. Že má podznačky jako Black Shark, POCO nebo Redmi by mu asi nikdo nevyčítal. Horší je to v rámci konkrétních modelových řad (jen příklad: Xiaomi 12X, 12 Lite, 12, 12s, Redmi 11, Redmi Note 11 atd.).
Nepřehlédněte: Vědec tvrdí, že vyřešil záhadu bermudského trojúhelníku. Důvod zmizení letadel a lodí neuhádnete
Důvodem je region a zákazník
Jistě, když jdete jen a pouze podle názvu, je to ještě relativně v pohodě, ale jakmile se začnete pídit po rozdílech ve výbavě, kolikrát kroutíte nevěřícně hlavou. Plus fakt, že existuje čínská, globální nebo evropská varianta… Mimochodem, věděli jste, že těch alternativ existuje mnohem více?
Podrobně se tomu věnuje XIAOMIUI. Ten poukazuje na celou řadu dalších drobností. Každopádně, vysvětlení je podle webu velmi prozaické: výrobce se prý snaží respektovat potřeby a povahu zákazníků v jednotlivých regionech a tím lépe reagovat na konkurenci. Tak co na to říkáte?
Zdroj ilustrační fotografie: FONETECH.CZ (ilustrační)