- Podznačka Vivo uvedla špičkový mobil
- IQOO 9 Pro láká na parádní specifikace
- Telefon jde v Číně doslova na dračku
Telefony IQOO jsou možná v našich končinách neznámé, to samé však neplatí pro Asii. Tento subbrand populární značky Vivo na sebe strhává pozornost díky modelům, které jsou téměř esencí výdobytků nejnovějších technologických trendů.
IQOO 9 Pro Specifikace
Konstrukce | sklo a kov (hliník + Gorilla Glass Victus) |
---|---|
Rozměry | 165 × 75,2 × 9,2 mm, 205 gramů |
Displej | 6,78″ LTPO 2.0 AMOLED Watefall, 1 až 1000 Hz, HDR10+, 3 200 × 1 400 px, 20:9, 518 ppi, Dolby Vision (1 500 nitů) |
Operační systém | Android 12 + Origin OS Ocean |
Čipset | osmijádrový, frekvence 3,0 GHz, Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 |
Paměť | 8/12 GB RAM, 256/512 GB úložiště (UFS 3.1), bez slotu na microSD |
Fotoaparát | 50 Mpx hlavní (f/1.9) 50 Mpx ultraširokoúhlý se záběrem 150° (f/2.2) + 16 Mpx teleobjektiv (f/2.3), 3× zoom, gimball OIS, PDAF, 8K video, LED blesk; přední 16 Mpx (f/2.5) |
Konektivita | LTE, 5G, Dual SIM, Bluetooth 5.2, NFC, Wi-Fi 6, GPS, USB-C, ultrasonická čtečka otisků v displeji, čtečka tváře, stereo stereo reproduktory |
Baterie | 4 700 mAh, rychlonabíjení 120 W, bezdrátové 50 W, reverzní 10 W |
Cena a dostupnost | od 17 000 Kč bez DPH, leden 2022 (Čína) |
Fanstastický telefon
IQOO 9 Pro měl v Číně premiéru sotva před pár dny. Stran specifikací a výbavy jde bez obalu o naprosto ultimátní telefon, který je doslova napěchován nejmodernějšími funkcemi.
Hlavními lákadly jsou super-jemný AMOLED LTPO 2.0 displej, vlajkový procesor Snapdragon 8 Gen 1, všechny myslitelné typy nabíjení (120W drátové) nebo papírově skvělé fotoaparáty s gimball stabilizací.
Nepřehlédněte: V Česku vybuchl další telefon od Xiaomi, znovu během nabíjení
Totální bestseller
Do Česka se asi oficiálně nedostane, což je víceméně jisté. A je to možná i škoda. Jak totiž informuje Gizmochina, na domácím trhu jde o totální bestseller. Novinka šla dnes oficiálně do prodeje a během pouhých deseti sekund zmizela z pultu jako pára nad hrncem!
Značka na oficiálním Weibo účtu potvrdila, že v tomto rekordním čase stihla vygenerovat celkové tržby v hodnotě 337 milionů korun po přepočtu.
Zdroj náhledu: fotografie se souhlasem společnosti Vivo