- Apple iPhony 13 představil v půlce září
- Novinky jsou oproti loňsku lepší, ale ne o tolik
- To pravé ořechové má však přijít s iPhonem 14
Apple má oproti androidové konkurenci jednu nespornou výhodu, vlastně dvě: 1) má loajální zákazníky, kteří jsou značce obecně věrní 2) může si dovolit to, co jiní výrobci ne. Nemusí se hnát za inovacemi a světe div se, ono to funguje! iPhony prodává jak na běžícím pásu. Člověk nepotřebuje být génius, aby pochopil, že marketing prostě umí.
iPhone 13 byl sázkou na jistotu
V půlce září představil svoji novou modelovou řadu iPhone 13, která se opět skládá ze čtyř telefonů: iPhonu 13 Mini, klasické “třináctky” a vybavenějších variant 13 Pro a 13 Pro Max. Američan opět ukázal, že raději hraje na jistotu a tomu odpovídají i mezigenerační vylepšení. Potěší? Ano. Jsou však zásadní? Ne, nejsou.
Nepřehlédněte: iPhone 13 Mini bojuje o svou budoucnost. Rozhodnou prodeje
iPhone 14 bude “jiné kafíčko”
Zatímco letos se Apple drží hodně při zemi, v příštím roce prý to bude “jiné kafíčko”. Čeká nás totiž kompletní redesign. Kritizovaný výřez nahradí totálně bezrámečkový displej s drobným průstřelem uprostřed, Face ID nejspíš nahradí Touch ID a ve hře je i nový periskopový objektiv.
Změn prý bude dost, spousta věcí má být jinak. A jak nově avizuje server 9to5Mac, iPhone 14 mini na 99 % nebude. Údajně jej má nahradit iPhone 14 Max. V konečném výčtu Apple v příštím roce znovu představí čtyři telefony s tím rozdílem, že ten nejmenší nahradí největší.