- Honor se stal předním dodavatelem v kategorii nositelné elektroniky
- Česká republika se v globálním měřítku umístila na 3. místě v prodeji chytrých hodinek/fitness trackerů
Bývala dceřinka Huawei se pochlubila skvělými výsledky za uplynulý rok. Celkový počet prodaných produktů značky Honor včetně smartphonů, nositelné elektroniky a produktů chytré domácnosti překročil v roce 2021 dvě miliardy kusů. Uvedl to šéf podniku George Zhao.
Psali jsme: Glosa: Huawei prodal Honor. Je to dobrý “deal” pro všechny
V Česku se Honoru daří
Nejnovější data společnosti ukazují, že navzdory současné pandemické situaci, která nutí zákazníky šetřit, si značka Honor dokázala udržet stabilní pozici a dokonce dosáhnout růstu na trhu po celém světě. Jedním z trhů, kde se značce daří a kde si upevňuje pozice nejen v měřítku regionu Střední a Východní Evropy, ale i z globální perspektivy, je Česká republika.
V kategorii nositelné elektroniky se Honor na českém trhu stal jedničkou. Z globálního měřítka je Česko na třetím místě v prodeji nositelných zařízení, a to zejména zásluhou oblíbených chytrých hodinek MagicWatch 2, Watch GS Pro nebo fitness náramku Band 5.
Nové mobily dostanou služby od Google
Před nedávnem oznámil George Zhao novou vizi Honoru pro aktuální rok. Součástí plánů je i nová řada prémiových mobilních telefonů nejvyšší kvality.Ty by měly zaujmout nejenom prvotřídním hardwarem, ale také populárními službami Google.
Huawei prodal Honor na konci loňského roku s jediným úmyslem, aby se na něj už nevztahovaly americké sankce. Novým majitelem Honoru se stalo konsorcium Shenzen Zhixin New Infromation Technology.