- Realme je nejrychleji rostoucí značkou mobilních telefonů na světě
- Její ambici přinášet nejnovější trendy zejména mladé generaci potvrzuje i představení oficiálního „maskota“ jménem realmeow
- Značka jej vyvinula ve spolupráci se světoznámým animátorem filmů Hledá se Nemo Markem A. Walshem
Značka Realme, jež po dvou a půl letech existence působí na 61 trzích světa a pyšní se více než 50 miliony uživatelů, cílí hlavně na příslušníky tzv. generace Z. Pro ně je výkonný smartphone neoddělitelnou součástí života.
Mottem společnosti, která v roce 2019 dosáhla růstu 808 % oproti roku předchozímu a podle studie Counterpoint patří mezi TOP 7 značek v globálních dodávkách smartphonů za 3. čtvrtletí roku 2020, je „Dare to Leap“. Odvahu „skočit“ kupředu vstříc novým technologiím a trendům reprezentuje i první oficiální maskot.
Realmeow je kocour ze vzdálené planety
Na vývoji postavičky, která je podle značky „kočkou inspirovaným mimozemšťanem“, se podílel i světoznámý animátor Mark A. Walsh. Ten pracoval 18 let ve studiu Pixar a je podepsán pod filmy Hledá se Nemo, Příšerky s. r. o. a dalšími.
Žlutá postavička realmeow má svou identitu: kocourovi ze vzdálené planety je osmnáct let, podobně jako většině zákazníků realme. Věří, že život je krátký a štěstí to nejdůležitější. Design doplňují černé laserové brýle a mnoho „nadpozemských“ schopností.
V blízké budoucnosti by měl tento nový nositel identity fanoušků Realme představit třeba přizpůsobitelný chytrý telefon a AIoT produkty sloužící k vytvoření propojeného chytrého světa.