- Huawei je světovou dvojkou v prodeji smartwatch
- Meziročně rostl o 118,5 %
- Prodeje nositelných zařízení se celosvětově dostaly na 72,6 milionu kusů
I když za první čtvrtletí roku 2020 prodeje chytrých hodinek meziročně klesly o 7,1 %, společnosti Huawei se dařilo a dostala se v tomto segmentu celosvětově na druhé místo. S 2,6 miliony prodaných kusů, což odpovídá meziročnímu růstu o 118,5 %, je jedinou značkou, která zaznamenala růst o více než 100 %.
Tato data zveřejnila ve své zprávě o nositelné elektronice (Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker) společnost IDC (International Data Corporation). Prodeje nositelných zařízení se celosvětově dostaly na 72,6 milionu kusů, což odpovídá meziročnímu nárůstu o 29,7 %. Podle zprávy si Huawei udržel v prvním čtvrtletí roku vysoký podíl na trhu s nositelnou elektronikou a jeho prodeje meziročně vzrostly o 62,2 %.
Huawei se daří po celém světě
Ve zprávě IDC se také uvádí, že Huawei nadále rostl díky své silné přítomnosti na internetu a úzkým vazbám s maloobchodníky. Kromě čínského trhu dosáhla společnost úspěchů také na dalších asijských trzích, v Evropě a Latinské Americe.
„Chytré hodinky společnosti Huawei se těšily velké přízni zákazníků a jejich prodeje v prvním čtvrtletí rostly mimo jiné díky uvedení nového produktu a díky neustálé optimalizaci fitness a zdravotních funkcí,” řekl Filip Matys, PR manažer Huawei pro produktové portfolio a dodal: „V prvním čtvrtletí roku 2020 společnost Huawei uvedla na celosvětový trh hodinky Huawei Watch řady GT 2. Díky neustálé optimalizaci senzorové technologie přinášejí chytré hodinky Huawei zajímavé výhody v oblasti sledování kondice a zdraví. Funkce měření hladiny kyslíku v krvi SpO2 byla novinkou předcházející generace Huawei Watch GT a na trhu sklidila pozitivní zpětnou vazbu.”
Podnik neusíná na vavřínech
Huawei navíc urychluje implementaci strategie integrace chytrých zařízení (1+8+N All-Scenario Seamless AI Life Strategy 2020), a v jejím rámci se chytré hodinky mnohem lépe začlení do ekosystému společnosti a nabídnou spotřebitelům bohatou škálu fitness a zdravotních funkcí.
zdroj: huawei